FANDOM

Cocopelt101

aka Coco, Coco Bean, Mug of Cocopelt, Walrus

  • I live in the loony bin
  • I was born on September 8
  • My occupation is to YEET things
  • I am a good dog
HI! If you are reading this than hello! Please let me know if they built a portable Starbucks Robot that gives you whatever you want! If not, then it doesn't matter. Ok, fine, it does, but like GIMME SOME COFFEE RIGHT NOW!


Hello! You have reached the voicemail of: Hot Cocopelt. Teehee. Please leave a message, and i'll get back to u. BEEP! 📧


Cocopaw101 (talk) 02:14, September 10, 2016 (UTC)


-Cocopaw 101 a.k.a Penny

Welcome!

Hi, welcome to the Warriors Fanfiction Wiki! Thanks for your edit to the User talk:Cocopaw101 page.

Before you look at the wiki, please read the rules.

If you want to meet the staff and the users, please take a look here!

If you feel like reading a new exciting fanfic but are not sure which, press the Random Page button!

Feel free to use the IRC to talk with other members here!

Thanks for contributing to the Warriors Fanfiction Wiki. Happy Editing! Please leave a message on my talk page if I can help with anything! Rainsplash987 (talk) 02:14, September 10, 2016 (UTC)

Hello there!

Welcome to WFW. 

My name is DayDreamyy Moo, but you can just call me Moo.

Hope to see you around!

P.S If you want to write a story, click on 'Contribute' at the top right corner of the page and then click 'Add a Page' to make a fanfiction rather than your talk page :) Just a heads-up!

Difficult roads often lead to beautiful destinations 02:28, September 10, 2016 (UTC) So,that was my play!i put it on my talk page so you can get an idea about what I like to write.

Welcome!

Hi, I'm Pinefur! Nice to see you joined! If you need any help, or wanna do a fanfiction together, just message me, eh?

Sorry bud. 16:17, September 10, 2016 (UTC)

Welcome!

Hi, I'm Pinefur! Nice to see you joined! If you need any help, or wanna do a fanfiction together, just message me, eh?

Sorry bud. 16:19, September 10, 2016 (UTC)

Hi, welcome to the wiki!

I noticed you put a little bit about you here...that's sort of supposed to go in your profile but it's your choice.

Anyways, I'm Foxstep!

--And the sea was a reminder, mirror of givenlight 17:26, September 10, 2016 (UTC) For those of you reading this, i apologize for putting a bunch of random stuff here. Im just new to this website, so i don't know much about it. But, if you want to read my stories, here are the names of them Leafpool goes organic Hollyleaf gets jealous Briarpaw and the magic taco Dont worry, ill delete the random stuff i put here, andput it in my profile. P.s, if i make any typos, blame auto correct.

Hello there!

Just a heads-up, if you want to reply to people, reply to them on their talk-page :)

AquilineTwo";font-size:27px;" style="font-weight:bold;font-family:"AquilineTwo";font-size:27px;" data-rte-attribs=" style='font-weight:bold;font-family:AquilineTwo;font-size:27px;'">Difficult roads often lead to beautiful destinations<span span="" style="font-weight:bold;font-family: 23:24, September 10, 2016 (UTC)

<span span="" style="font-weight:bold;font-family:Heya! I'm Nightstar! And I'm a new-ish user here. Feel free to ask for a colab, or just ask me for advice. I look foward to getting to know you better! Nightstar...  I live in the night!

..you do realize that many of the 'fics you have commented on haven't been edited in years? they won't be added or changed anytime soon

on a different note, I'm Stormver, a senior user here. I can answer most of your questions, just please post them on my talkpage. I take mostly signature requests, but feel free to ask other users! there are many others who are far better than I am.

seeya 'round! --aureum -- angelus 18:10, September 17, 2016 (UTC)

Hello!

In case you don't know me, my name is Elijah! I'm 14 in high school! Or your could call me Waterfang, the awesome cat from RiverClan!

I saw your pages, and i was like, dang, your a good writer! The jayfeather X Briar thing was really cool! Keep it up!

Also, i heard your new! ME TOO! Well, i actually joined March, and i was the newest person here until you guys came! But if theres one thing to say about this place, its insanly cool, and you'll make a TON of friends and a TON of fanfics! Its a cool way to make friends out of country and state, and the comments help improve and make you and ur fanfics feel awesome! 

If you wanna check out the most popular and famous fanfic, its called TOTC (tails of the Clans) And i made it, maybe you could check it out, and maybe if you wanna join TOTC 2 with a few of my friends (Not a collab though, its a story with everyone!)(Except for the new people, which im gonna add into TOTC 2.)

I hope we see each other on Chat! I'm really friendly, and ill help anyone with anything (Except for coding, im still searching on how to do it). Nice to meet you btw, and have fun!!

WATER CAN QUENCH FIRE (talk) 23:58, September 21, 2016 (UTC)

..uhm are you ignoring me or something

it really feels like I'm being ignored, sorry

see my introduction above waterfang's message c: "You made me a promise. Why couldn't I keep it?" 00:56, September 22, 2016 (UTC)

above waterfang's message..three above this one, in theory

signatures are very complicated and take a long time lol. I could code you a sig if you want - a few examples of my code are here and here. it wouldn't take me that long, depending on what you wanted it as, but if you want one, tell me what you'd like it go look like and where it links to and I'll get started when I get the chance! "You made me a promise. Why couldn't I keep it?" 01:43, September 22, 2016 (UTC)

Just a reminder that it's great you like to comment and give feedback on other fanfictions, but if you find a rude/vulgar comment that is a few years old and that the admins have dealt with, it's best you don't get involved, and the person will most likely never see it, so it's best not to reply.

And if you say "no one likes you" it is a little bit rude, even if the person themselves is rude it doesn't mean you have to retaliate and be as bad as them.

I know I'm not an admin but I'm just giving you a heads-up ^^


Let your smile change the world, but don't let the world change your smile

It's okay!! I understand where you're coming from, about how people take negative feedback, but I'm sure it was just some troll.

Other than that, it's alright! xD


Let your smile change the world, but don't let the world change your smile

sure we can discuss the plot and title on chat later? BTw what your talking about is a collab story i do those all the time! I'm a never ending Flame

here ill start it then just click join chat! I'm a never ending Flame

its fine cocopelt and sure! I'm a never ending Flame

Ready to discuss more plot cocopelt? I'm a never ending Flame

Your go on the Allegiances! I'm a never ending Flame

cool! wanna chat btw? I'm a never ending Flame

Sure! I'm a never ending Flame

Sure! {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 21:55, September 26, 2016 (UTC)

I'll see you there! {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 00:50, September 27, 2016 (UTC)

Chat? I'm a never ending Flame

Thank you! Awesome quiz :D --And the sea was a reminder, mirror of givenlight 00:38, October 1, 2016 (UTC)

...Okay, I wasn't expecting that result, but I guess some of it fits? :P so yeah c:

thanks! the quiz was pretty cool :D

--i've always wondered why we don't need feathers to fly 02:05, October 1, 2016 (UTC)

Cool! Sandstorm is rad c:

the quiz is a really cool idea, so kudos to you

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

Thanks for the cupcake cocopelt the spoof writer wanna chat- I'm a never ending Flame

Just so you know, constructive critism for comments are what you should try to aim for if you're commenting. If you don't know what that means, it's like telling authors what you like about their story and what you thought the author could do better, if anything at all.

That way you help the author understand their flaws and strengths!

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

Just the ones where you say "Awesome job!" like it's very supportive and you're welcome to continue that but it's always good to add a but of constructiveness in your comments :) One sentence or two is suffice!

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

Lol when I said that I meant just in general if you do see problems, you don't have to look into every story to find something to advise the author about :) But I do appreciate you not ignoring me like some people do when I try to tell them about commenting

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

that sounds like me. a lot. c:

and np! i'm happy to take your quizzes c:

--i've always wondered why we don't need feathers to fly 07:36, October 6, 2016 (UTC)

Chat

Of course I wanna chat! Call yourself a leader, ay? FalconxNight

Sure thing! All done! you sort of start thinking anything's possible if you've got enough nerve 22:05, October 6, 2016 (UTC)

For future reference, I was supposed to pick the couple matchups with (uses announcer's voice) WHEELDECIDE DOT COM!!!!!!

But I didn't see your description of Lilystorm when I made the page, plus you needed a match, so it's great that you picked a couple. You can start writing the ship whenever ya want! :)

Life is just a game, and all you gotta do is PLAY 06:32, October 9, 2016 (UTC)

SURE! -Flame

Here's your sig!

🎵'Cuz baby I could build a castle out of all the bricks they threw at me🎵

Life is just a game, and all you gotta do is PLAY 02:24, October 13, 2016 (UTC)

You're welcome :D Life is just a game, and all you gotta do is PLAY 00:18, October 14, 2016 (UTC)

In reality, the website will ask for your age and won't allow you to join unless your 13. Of course, it's up to your cousin if she really wants to join or not because they have no way of really knowing what your age is unless you say so. I wouldn't go around saying your age regardless though.

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

Lol you can bet a bunch of people did to get on sites like this. But just be warned: don't mention your age or hers around or just in general because it's not exactly the safest thing to do. To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

lol okay and no problem

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

chat? -The now slowly fading flame (Flameheart)

Cocopelt the hot cocoa im on!! I'm a never ending Flame

I- sure and can i talk to you? you should probably know why... I'm a never ending Flame

omg Cocopelt the hot cocoa its purrfect!! I'm a never ending Flame

you can do whatever you want to adjust the lyrics but i'm pretty sure "hell" (yes i just wrote it out) isn't a big deal? if anyone gives you a problem about it i can back you up. i'm pretty sure others have used that word before in stories or included it in lyrics of songs because that's the lyrics

only other curse words are censored because they're more extreme

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

okay :) but isn't the word the reason why the song rhymes XD

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

lol but i bet celebrities dont find it easy to get into a relationship and stick to it (hence all the breakups and divorces)

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

Yep i can relate to those XD I'm a never ending Flame

sure!!


you do to me so well, hypnotic taking over me

COCOPELT DAYDREMA AND ME ARE ON THE CHAT IF YOU WANNA JOIN I'm a never ending Flame

COCO COME ON CHAT MY FRIEND


you do to me so well, hypnotic taking over me

This is teh chat section, OFFICALLY

Ayyy, wanna chat? :3 Call yourself a leader, ay? FalconxNight


So, So. I am on again and if you are on, please come to chat. Call yourself a leader, ay? FalconxNight

Hey I want to chat naow. Pwease? Call yourself a leader, ay? FalconxNight


Yes.Call yourself a leader, ay? FalconxNight

Chat? Call yourself a leader, ay? FalconxNight

So I forgot I was on chat. If you are on come please. Call yourself a leader, ay? FalconxNight

So, wanna chat? I'm lonely. Call yourself a leader, ay? FalconxNight

SO, So, So. just 1 more try and I give up on chat. So, chat? Call yourself a leader, ay? FalconxNight

Chatty Chat Chat? Call yourself a leader, ay? FalconxNight

c-chat? I'm a never ending Flame

Chat? I'm a never ending Flame

sure....I'm a never ending Flame

As far as I can tell, you can scroll down a bit and press the "edit" button of one of your headings. But you can also scroll down and press the arrow next to the regular edit button to go to the history and undo whatever went wrong. I would do it but idk what code you put to make your userpage become a huge page that follows your screen lol

If you want, I can try to undo your most recent edit to see if that fixes it

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

there is no limit. did you try pressing the edit button of one of your headings? there's one on the page if you scroll down a bit that I managed to access.

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

ughhh i can't undo any of the edits i think might have ruined your userpage...i'll try to see what i can fix, but that might involve me taking out major parts of the coding

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

I figured it out! you just didn't put the </div> after the thing so it made EVERYTHING float on the page

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

Cool! I am Fire I am Free

ok I am Fire I am Free

You mean the featured stories? Every two months Wetty/I (we switch off) make blogs to fill in the five spots (for the two months). 

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

i think we misunderstood each other

you meant the most visited pages?

that's from how many visits it gets in a day i'm pretty sure. each day the list changes and none of the admins can control it (as far as I can tell bc we don't choose those)

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

Sorry i was out all day with my sister! I am Fire I am Free

If I die for a few days it's because the WiFi/Internet connection has dropped.

I'm writing this from a Hotspot connection which I cannot always use because 1) it's a looooot of money, 2) it chews up all my battery... like all of it, 3) that's it

cya!


you do to me so well, hypnotic taking over me

sure! I am Fire I am Free

umm im on...I am Fire I am Free

COME BACK IM SORRY!!!! I am Fire I am Free

Yeah! Tay-Tay is awesome! And hi lol

Which Taylor Swift song is ur favorite? ^.^

the rest of the world was black and white

but we were in screaming color 23:19, October 31, 2016 (UTC)

Haha ^w^ I don't know why you feel like you're talking to Taylor but okay xD

Have you heard her song Untouchable? It's from the platinum edition of Fearless, and she actually didn't write it- it's a cover of a freaking heavy metal song, and she completely changed how it sounds and the cover is so beautiful. It's one of my favorite songs ever <3

the rest of the world was black and white

but we were in screaming color 23:40, October 31, 2016 (UTC)

COCOPELT GET YOU FLEA BITTEN TAIL ON CHAT RIGHT NOW ITS IMPORTANT AND GRAB DREAMY WHILE YOUR AT IT PLEASE!! I am Fire I am Free

yea of course!


you do to me so well, hypnotic taking over me

Okle-dee-dokle-dee. Forget the extra space thingy, it seems to be working!

🎵Heartbreak is the national anthem we sing it proudly🌹

Life is just a game, and all you gotta do is PLAY 05:38, November 1, 2016 (UTC)

chatchatchatchatchatchat? I am Fire I am Free

CHAT! I am Fire I am Free

Hey look! I made myself a new siggie!

I can never tell if it's raining or if it's just the sprinklers 05:27, November 2, 2016 (UTC)

Sorry cocoa cant chat right now at the library it won't load up! I am Fire I am Free

Coding

When I do gradients, I just google certain shades of a color and put those in. If you mean a gradient background, you do <div style="background:linear-gradient(insertcolorhere,insertanothercolorhere);">

For other backgrounds, do <div style="background:anycolor;">

That's it!

--And the sea was a reminder, mirror of givenlight 01:46, November 4, 2016 (UTC)

Do <span style="color:anycolor;">word</span><span style="color:darkershadethanlastcolor;">word</span>

Like that.,

--And the sea was a reminder, mirror of givenlight 01:49, November 4, 2016 (UTC)

Your results!!! (you got a D, but you still know me pretty well! DO YOU STALK MEH OR SOMETHING??? :O)

1. Yup!

2. Yup!

3. Nope!

4. Nope!

5. Nope!

6. Nope!

7. Yup!

8. Nope!

9. Half a point because it just barely misses a spot on my top 8 favorite songs

10. Yup!

11. Yup!

12. Yup, but I consider myself an amazingly awesome weirdo!

13. Yup!

14. Nope!

15. Eh, I'll take that

I can never tell if it's raining or if it's just the sprinklers 02:04, November 4, 2016 (UTC)

For you, you'd rename it "User:Cocopelt101/[guide name]"

a subpage is a page that goes under another page, so it'd usually go: "[page name]/[subpage]"

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

the "/" is what actually makes it a subpage and you don't actually need the brackets lol

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

yeah that should be right

and congrats!

To really be a nerd, she'd decided, you had to prefer fictional worlds to the real one.

CHAAAAT?


🍬 Spoopy Moo! 🍬

heey lol I've completely forgotten that I never replied to your last message haha

Yeah, I read that spoof and it was funny ^.^ So did you like Untouchable? 

I think there might be a rumor that Taylor is going back to country... What do you think, would you rather her stay a pop singer? (I think it would be freaking AWESOME if she went back to country.. but then again, I'd never hear all her future songs with awesome stuff like dubstep in them that I was really hoping I'd hear in her new album)

(Oh, and if you haven't heard that rumor then here)

the rest of the world was black and white

but we were in screaming color 15:46, November 4, 2016 (UTC)

do you wanna chat? *in the distance* I am Fire I am Free

It's alright! Talk through here?


🍬 Spoopy Moo! 🍬

aww.. Sorry.. :( Hope you feel better soon!


🍬 Spoopy Moo! 🍬

yyeah

I'm actually not sure anymore. Before, I used to wish so much that Taylor would go back to country, but now, I'm not sure. Like, what if it'll sound completely different from her old songs? It probably would, since she's all about her next album sounding completely different to anything before it. so yeah I don't know

It'll probably never happen though. It's way too good to be true.

No, I don't. I mean, I know nothing about Harry (nor do I want to) but from what I've seen and heard of him, I just don't really like him for some reason. And it's probably just me, but I don't think he's good enough for Taylor.

And yeah lol me too

Do you miss her long hair? I do, so so much. I heard another rumor that she's growing out her hair for her next album.

if that happens I would like die

the rest of the world was black and white

but we were in screaming color 01:01, November 5, 2016 (UTC)

1. Nope!

2. Yes lol

3. Yup! I've written a spoof but I'd rather keep that hidden forever 

4. Yup!

5. Yup!

6. Nope!

7. Yup!

8. Yup!

9. Yup!

10. Yup!

11. Yup!

12. Lol I hope!

13. Thanks! xD

14. Yup!

You got around 85%! Good job! Your grade is a B+ !


🍬 Spoopy Moo! 🍬

yea ofc! Regular chat or cats with powers?


🍬 Spoopy Moo! 🍬

CHAT! I am Fire I am Free

GET ON CHAT THEN I am Fire I am Free

OK THEN LETS GO I am Fire I am Free

I AM BACK I am Fire I am Free

Chat? I am Fire I am Free

THANKS FOR UR TEXT!

AND I REALLY WANT A SIGGIE SO IM SO HAPPY NOW! THANKS SO MUCH!

Font: Toledo

Font-size: 20

What it says: Water Can Quench Fire

Links: User Page..-..TOTC..-..Talk Page..-..Blogs

Gradient/text-shadow (optional): Gradient light blue/turquoise on the top and dark blue at the bottom

THATS ALL

btw just an update on that friend who i tried to reconnect with she actually replied and now we're talking again :')


🍬 Spoopy Moo! 🍬

That thing looks really cool for the siggie! Thanks so much

You dont need to rush either, I could see the difficulties. I think "Fire" Is the only one with a link. And Fire i think doesn't really coorespond with the other words' fonts. But its ok, I REALLY LIKE IT!

Thanks Again! AND JUST DO IT! MAKE UR DREAMS COME TRUE! *dude pops out with his hands saying this quote

WATER CAN QUENCH FIRE (talk) 16:09, November 8, 2016 (UTC)

Hi Cocopelt,

I will have to sign off of this site

here's my email address to keep in touch

elijahbasketball11@live.com

http://warriorsfanfic.wikia.com/wiki/User_blog:Flameheart2004/I%27ll_stop i guess i just needed to tell someone!

chat?


🍬 Spoopy Moo! 🍬

If you go to a history of a page, you can undo edits yourself, but there's only one edit I can undo (which is always the last one) and I forgot if I could undo several edits starting from the top. But the edit I can undo right now doesn't really give you a page I think you want? It isn't complete coding...

Maybe you could check it out yourself and figure out which edit you want to try to undo? Because I don't know what you wanted it to look like.

"We are drawn to stories, and every scar carries one." -- The Young Elites, Marie Lu

oh lol okay

"We are drawn to stories, and every scar carries one." -- The Young Elites, Marie Lu

Chatatatatata?


🍬 Spoopy Moo! 🍬

Derp

I was writing on wattpad when you came on chat

If you're still there and up for talking I'm still here lol "If there's thing I want you to understand"Dawn must always come after the night." 01:53, November 14, 2016 (UTC)

CHAT WID ME NOW

I fall for others at the worst times possible § I fall for people who are casted in their own worlds

IT'S A COMMAND

No, sorry, I just gtg

'George?'

'Yeah, what?'

'I love you.'

'I love you too.'

KEWL ALSO I SURVIVED THE EXAMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

'George?'

'Yeah, what?'

'I love you.'

'I love you too.'

It's fine) 

You are talking about her old track from like, 2007, right..? If you are, then yeah, I listened to that whole album last year.

Yeah, I agree. She should make more albums like Red, which had awesome sounding country songs and awesome sounding pop songs all in one album) But of course she'll never do that again(

the rest of the world was black and white

but we were in screaming color 14:54, November 15, 2016 (UTC)

h-hey coco...wanna chat? SUBST:Flameheart2004/Sig

i have 8 mins chat now! {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 03:52, November 16, 2016 (UTC)

Yeah, she already did; didn't you didn't hear? I think it was in 2013 or something after she released Red, when she announced that she was leaving country music to sing pop.

Well it wasn't actually white, just white blonde. And I think right now it's blonde but just a slightly darker shade... Idk lol

LOL what was that xD

Was that Snow fur person me? Wait did you write that? Cause it was really funny

the rest of the world was black and white

but we were in screaming color 05:26, November 16, 2016 (UTC)

Aw man, sorry Coco. Idk if you're still on AJ, but rn I've got HW and stuff so I can't play. Earlier I was at the chiropracter bc I rolled my ankle in PE.

Sorry! I can never tell if it's raining or if it's just the sprinklers 03:17, November 17, 2016 (UTC)

Lol)

the rest of the world was black and white

but we were in screaming color 05:07, November 17, 2016 (UTC)

CHAT! I am Fire I am Free

Wanna chat

Falling, falling, and I'm crying, cryingAnd I love, love you

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK I am Fire I am Free

CHAT I am Fire I am Free

you do realize you can keep stories around for when you do have time right? But i have deleted it as requested.

"We are drawn to stories, and every scar carries one." -- The Young Elites, Marie Lu

Coco, come back, I literally checked the chat a minute after you left! --Pumpkintail farewell nightmares i am free 17:14, November 22, 2016 (UTC)

YES LETS CHAT I am Fire I am Free

CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT I am Fire I am Free

Chat? I am Fire I am Free

Hello

Falling, falling, and I'm crying, cryingAnd I love, love you

Chat? I am Fire I am Free

Chat! I am Fire I am Free

CHAT I am Fire I am Free

Get backo N chat! I am Fire I am Free

COME BACK {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 02:33, November 29, 2016 (UTC)

CHAT! {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 21:28, November 29, 2016 (UTC)

COCOPELT THE HOT MUG OF COCOA GET ON CHAT WE HAVE A NEW USER! I am Fire I am Free

COME BACK {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 02:29, November 30, 2016 (UTC)

CHAT I am Fire I am Free

C.H.A.T = Chatting here and together. XD I am Fire I am Free

CHAT I am Fire I am Free

IM HERE COCOA I am Fire I am Free

IM WAITING FOR YOU AND CHERRYBERRY SO GET YOUR FURRY BUTS ON THE CHAT XD {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 04:39, December 8, 2016 (UTC)

CHAT- {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 23:00, December 8, 2016 (UTC)

COCO BUNNY IM ON CHAT I am Fire I am Free

Back when you sent it it was like 3 am for me. -Pumpkintail farewell nightmares i am free 06:39, December 12, 2016 (UTC)

Sorry.

http://warriorcatocs.wikia.com/wiki/User_blog:LyricsThatSing/Farewell..._probably_forever.?useskin=oasis

Falling, falling, and I'm crying, cryingAnd I love, love you

IM ON THE CHAT {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 01:05, December 13, 2016 (UTC)

CHAT {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 04:08, December 13, 2016 (UTC)

head for the chat then my baby bunny! I am Fire I am Free

chat?

Falling, falling, and I'm crying, cryingAnd I love, love you

DONT LEAVE CHAT COCO BUNNY

Love can spread from solely a person, and that person would be ME

CHAT {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 22:27, December 20, 2016 (UTC)

COME BACK {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 04:53, December 21, 2016 (UTC)

Chat? {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 21:57, December 21, 2016 (UTC)

Chat? I am Fire I am Free

Hi Coco!

I already asked Lyrix to help me code, but thanks for the offer :)

Honey Cat 456 (talk)

I'm sorry I forgot to turn on my sig whoops

Sometimes it might sound impossible, but everything is possible, and I wouldn't give up.

fart

The truth is everybody is going to hurt you, you just have to find someone worth suffering for

hey btw, i saw your message to "A Real Homophobic". As much as I want to ensure that you're sending a message to someone who shouldn't be rude to others, that account isn't actually real so nobody is actually receiving that message. just wanted to tell you before you went after that user because that's not really a page

"We are drawn to stories, and every scar carries one." -- The Young Elites, Marie Lu

Im happy your happy Cocopelt! I am Fire I am Free

Hello Hot mug of Cocoa! XD I am Fire I am Free

Chat? I am Fire I am Free

chat? I am Fire I am Free

January 31st

And the sea was a reminder, mirror of givenlight 22:04, January 7, 2017 (UTC)

Sure

And the sea was a reminder, mirror of givenlight 22:08, January 7, 2017 (UTC)

Also, can you give a blurb of your fanfic?

And the sea was a reminder, mirror of givenlight 22:10, January 7, 2017 (UTC)

Hi Coco!

It's me, Feather.

I'm here to ask you if you would like to write a series of books with me, and 3 more people.

If so, then here is all the info you need (not to mention a few rules):

1. The series is called The 9 Stars

2. It's based on 9 cats (2 in ThunderClan, 2 in RiverClan, 2 in WindClan and 1 in ShadowClan) who will have powers (you can decide what they are!) to save the Clans.

3. There are ten books, the last one being the cats 'stars' discovering the prophecy that binds them together. And them saving the Clans (if you write that book, you can choose what happens)

4. The prologue has to be written like this, since each book is in a different cat's POV, from since when they were kits:

The cats were huddled under the rock.

"There are nine, 2 of Thunder, 2 of River, 2 of Wind and 1 of Shadow. The nine will save their Clans as if they were the stars themselves," the cats meowed shakily.

"This is the prophecy."

End of Prologue (don't actually copy this message in the real thing if you join)

5. It has to be in third person :3

Tell me ASAP if you want to join or not! And what books you would like to write! (the order of the Clan cat POVs are in the order i put them in :D)

Thanks!

|The Frost Will Rise Again| |Please Forgive Me, My Life Has Been A Mistake| 06:39, January 8, 2017 (UTC)

Hey Coco!

Pumpkintail and I have been talkin and we decided some things (she was gonna tell me one more thing but anyways ill update u later)

here they are!

1. we r doing the books in 3 groups (all of us write 3 bokk s together)

2. she s (pumpkin) doing RiverClan

and somming else ill tell u later bye!

|The Frost Will Rise Again| |Please Forgive Me, My Life Has Been A Mistake| 07:07, January 8, 2017 (UTC)

What?! this chat NOW! {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 02:37, January 10, 2017 (UTC)

So, just wanted to let you know that an admin dealt with the socking thing on CC. mist (talk) (fanfics)

Chat? I am Fire I am Free

Come back! i was on a walk! {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 22:45, January 10, 2017 (UTC)

chat? {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 00:18, January 15, 2017 (UTC)

Do you have evidence? That user also isn't an actual user of WFW, so I will need some form of evidence to ban them (i'm not exactly sure if banning them will do much good considering they have no real edits or need to be on this wiki O:)

I'm on chat right now and the user seems to have not been on for awhile?

I really want to help considering your frantic message, but I need evidence before I can act. Always keep a log or a picture of something that can be used as evidence if you need it!

I'll see what I can do.

"To the stars who listen--and the dreams that are answered." -- Rhysand, A Court of Mist and Fury

We've asked him/her to stop but if I get reports of this happening again I will act upon it.

"To the stars who listen--and the dreams that are answered." -- Rhysand, A Court of Mist and Fury

dude im so very very very very very very sry when someone told me it had your info i started to cry cause it made me think of that girl who talked to people and they leaked her flashing and she killed herself cause of it plz forgive me i feel worse than being set on fire just plz Ssnakeheart (talk) 02:11, January 18, 2017 (UTC)snakeheart

i just want to point out sea's message was about books

the part on my talkpage about ssnakeheart was from you a few days ago but you never signed with your sig :P

just so you know lol "To the stars who listen--and the dreams that are answered." -- Rhysand, A Court of Mist and Fury

They weren't, or at least, not that I know of...

WAIT SOMEONE DOES THAT

OH SHH

there are beautiful things seen by the astronauts 17:18, January 22, 2017 (UTC)

oh okay, good

there are beautiful things seen by the astronauts 17:22, January 22, 2017 (UTC)

I added it

Here's the fan section C: --And the sea was a reminder, mirror of givenlight 03:18, January 26, 2017 (UTC)

Hey, Coco, u onn?

coz if u are, then PLS GO ON CHAT!

pumpkin's on there with me rn, so we need to gather up evryone to do the 9 stars meeting. GET IT OVER WITH!

anyways, bye!

Blue Skies and White Water 07:11, February 1, 2017 (UTC)

course:D

Blue Skies and White Water 06:08, February 2, 2017 (UTC)

Coco,

um well Pumpkin had dis idea of workin in groups of 3 (fox flame and lyrics in 1 and us 3 in the other) so group 1 rite book 1 and grp 2 write book two and grp 1 write book 3 and so on, 

so dya think we should start soon?

cause imma talk to fox, flame and lyrics so that they can start on book 2

bye! lemme know!

Blue Skies and White Water 06:37, February 2, 2017 (UTC)

Hey Coco, saw your message on Firey's wall. Wikia is on read-only (lockdown) right now because of problems like the avatar-deletion (like you mentioned) and a few other functionality bugs. Staff are working on fixing it right now, it'll probably be up soon don't worry

--Miststream (talk)

Looks fixed now yay!

mist (talk) (fanfics)

I think you just need to refresh or something because the profile pictures are still there for me? O:

gah sorry I was busy with hw :c maybe tomorrow I'll be able to catch you on chat? I don't have time tonight.

"To the stars who listen--and the dreams that are answered." -- Rhysand, A Court of Mist and Fury

If your online now, I can talk. xXHollytuftXx

come backkk --Pumpkintail farewell nightmares i am free 14:06, February 3, 2017 (UTC)

Hi Coco!

D Posted a blog post that contains crucial infoif ya wanna read it if u havent already

Blue Skies and White Water 22:46, February 3, 2017 (UTC)

Chat?

Blue Skies and White Water 23:01, February 3, 2017 (UTC)

chat you know where --And the sea was a reminder, mirror of givenlight 03:25, February 4, 2017 (UTC)

coco, u on?

Blue Skies and White Water 04:46, February 4, 2017 (UTC)

Coco, if its ok pls arrange a time w/ lyrix, tell her that u 2 should start and for her to read my blog of the update, u 2 can start first

D

Blue Skies and White Water 03:45, February 6, 2017 (UTC)

Chat if possible?

Blue Skies and White Water 05:32, February 6, 2017 (UTC)

It's beautiful :D --And the sea was a reminder, mirror of givenlight 21:21, February 6, 2017 (UTC)

sure {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 15:45, February 8, 2017 (UTC)

Sending a message to both Coco and Lyrix

If u two are happy being paired up, then please start your book/s! :D 

i want the world to read the 9 stars asap!

so u two can discuss which clan u wanna do

then tell me

so i can tell the others

yea thanks

bye

Blue Skies and White Water 04:24, February 12, 2017 (UTC)

eyy coco, do u wanna do shadowclan or riverclan or windclan? im fine with those, just no thunderclan

The truth is everybody is going to hurt you, you just have to find someone worth suffering for

Oops I was gone for the weekend. I will join it, when I have time! Turtle Tail Dawn of the... CLANS (How do you like it? I've been reading DOTC and got obbsessed with Turtle Tail lol) 

yea sure

The truth is everybody is going to hurt you, you just have to find someone worth suffering for

come back? ;v; --Pumpkintail farewell nightmares i am free 21:46, February 17, 2017 (UTC)

Message to both Lyrix and Coco

How are u going on the first book of 9 stars?

Tell me about it! have u finished the plot and so yet? 

tell me EVERYTHING PLZ I BEG U

I am NOT throwing away my shot! -My Shot, Hamilton 08:29, February 24, 2017 (UTC)

referring to your last edit on my blog

I appreciate you telling that I have to go on- i have, but 'actually try'? Really? I apologize beforehand that I'm going to unleash full on rage about that comment.

Sorry for coming off as rude, but how do you know that I haven't tried? Are you serious? I would be dead by now if I haven't tried. I tried, Coco. I really did.

And if you think making sad blogs doesn't help, yes, it doesn't change anything, but at least I could vent. Without a place to vent, things would've been so much worse. I believe that you've stood up for me for many times, and I couldn't thank you more- but please, who said I haven't tried?

But friendship is the breathing rose, with sweets in every fold.

Oh my god, what was I thinking? Im so sorry about your last message- i was probably pissed because of someone else, Im so so sorry! Its okay if you havnt seen the msg but im so so sorry

But friendship is the breathing rose, with sweets in every fold.

COCOOOOOOOOOOOOOOOOO YOU'RE BACK <3

I'VE BEEN WAITING SO LONG COCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO YAYAYAYYYAYA

p.s. i'm regretting drawing a picture/sketch for my baby nephew's 100th day. the dog looks fine but the baby looks horrible.

Ever has it been that love knows not its its own depth until the very hour of separation.

COCOOOOOOOOOOOOO HAI sry im like at school rn so yeah

Ever has it been that love knows not its its own depth until the very hour of separation.

Siggie Request

Eh, I'm still figuring out some kinks so could you help me out?

Quote/song lyric: Imagining the future is a type of nostalgia

Color: From aquamarine to sky blue

Text-shadow/gradients: see above for gradient, text-shadow of 3px all, and color: light blue

Size: 25px

Font: Vivaldi

Links: My Userpage, my talk page, and The New Warrior (you'll find it)

My self created siggie is -->, it's not very good. :P Imagining the future . . . is a type of nostalgia

COCO IF YOU'RE ALIVE MESSAGE ME PLEASE BC I MISS YOU

~ MOO


It's quiet uptown. ^

COCO YOU ARE ONLINE OMG

CHAT PLEASE IF YOU CAN??

--And the sea was a reminder, mirror of givenlight 03:30, June 18, 2017 (UTC)

Want to be in my fanfic?

You have been chosen to be part of a fanfic I will write!

If you want to have your character in my will-be-written fanfic(I will write it once I have enough people), please fill out the form below.

If you don't want to, tell me. No hard feelings if you don't want to be in it! 

FORM

1. What is your character's name?

2. What is your character's appearance?

3. What Clan is your character in(ThunderClan, ShadowClan, WindClan, RiverClan, SkyClan)?

Thanks!

Be carefulwhat you wish for 00:35, June 24, 2017 (UTC)

coco!!!! i've missed you so much <3

stopped by to message you that since rabbitpaw from violet dusks was nominated for best protagonist, you need to comment on one story written by a stranger, and the stranger has to be an active user. you have until july 9! thanks!

Bandage your wounds or let them fester- it's your choice. 17:28, July 4, 2017 (UTC)

Hey that's totally fine, Coco! Focus on life and stuff! Anyways, we should catch up sometime! How've you been?

Bandage your wounds or let them fester- it's your choice. 02:00, August 3, 2017 (UTC)

Yeah I've been good! Writing, drawing, not doing summer homework- all that jazz xD

Bandage your wounds or let them fester- it's your choice. 02:28, August 3, 2017 (UTC)

HECK YEAH I WANNA CHAT GET YOUR FURRY BUTT ON! Template:SUBT:User:Flameheart2004/Sig

COCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO{{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 03:25, September 28, 2017 (UTC)

  • drags you to the chat* >:3 

I'm only human and I bleed when I fall d o w n...

Hi Coco! Just dropping by to say I've typed up the first draft of the blog, you can find it in the link.... ;) --And the sea was a reminder, mirror of givenlight 23:52, September 29, 2017 (UTC)

COCOOOOOOO! GET YOUR MUG OF COCOA BUTT ON CHAT! {{SUBST:User:Flameheart/Sig}} (talk) 19:04, October 13, 2017 (UTC)

COCO COCO COCO GET ON CHAT18:31, October 20, 2017 (UTC)18:31, October 20, 2017 (UTC)18:31, October 20, 2017 (UTC)18:31, October 20, 2017 (UTC)

oh dang our contest deadline is a week past from now....um do you want to get on chat and decide the winner? --And the sea was a reminder, mirror of givenlight 15:25, October 22, 2017 (UTC)

COCOPELT! I SUMMON THEE TO THE CHAT I'm only human and I bleed when I fall d o w n...

COCO HI P in e f ur 23:09, October 26, 2017 (UTC)

Coco? OMG, I've missed you so much! Sorry, for the late(I think?) response, I've been inactive lately because of school. I'm so glad you're back! <333333

--And the sea was a reminder, mirror of givenlight 01:12, October 4, 2018 (UTC)

Hey, Coco, I was thinking of hosting a contest and I understand you have an ongoing one right now. Is it okay with you if I create a contest right now? Thanks! --And the sea was a reminder, mirror of givenlight 03:13, October 7, 2018 (UTC)

hey there ! just curious if you were interested in warriors roleplay? if so, let me know :) i have a good site for you to check out that's relatively new and growing <3 Impurities ★ 18:05, July 12, 2019 (UTC)

sweet ! here's a link if you feel that you'd like to join :) 

https://warriors-into-the-forest.fandom.com/wiki/Warriors_Into_The_Forest_Wiki Impurities ★ 22:07, July 12, 2019 (UTC)

hey there, sorry to bother you but just out of curiosity would you maybe be interested in wolf roleplay? if so, i have a good site you may want to check out for wikia. just let me know! :)Impurities 17:50, July 20, 2019 (UTC)

oh my gosh coco!!!!!!!! absolutely, i'd love to catch up with you it's been so long!!! sorry, i'm rarely ever on the wiki since i left and it's a miracle i got to see your message. is there any time we could hop on chat or something? or do you have discord? worst case scenario we can just talk page UWU

I'm really excited about burger. My favorite color is twelve. -Vylet, Excited About Burger 03:39, July 31, 2019 (UTC)

AHHHHHHHHH coco long time no see!!

sure hit me up anytime at discord / instagram, i'm always there (my accounts are all on my userpage ;))

<3

perhaps i don't deserve nice things

cause i'm paying for sins i don't remember

Grammar problemos

Can i fix yor grammar mistakes on Jayfeather and Briarlight plz? Lilinkin plot (talk) 23:37, April 12, 2020 (UTC)Lilinkin plot

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.